marysia pisze copywriter

Cześć! Nazywam się Maria i wcale nie mam Rysia. Ty za to możesz mieć Copywritera. Lubię pisać, posiadam moc pomysłów i doświadczenia. Kliknij „Czytaj więcej” by zobaczyć gdzie mnie nosiło.

Tworzyć Content od podstaw

Sprzedażą online zajmuję się od 2009r. Zaczynałam w firmie Bluo współtworząc marki E-zakupy24.pl takie jak: Notebook-torby.plBieliznadlamamy.pl oraz Pieknamama.pl. Budując solidną markę od podstaw nabyłam cenne doświadczenie nie tylko w opracowaniu Contentu ale też pracy z Klientem.

Szukając własnej drogi stworzyłam swoje marki. Postawiłam na sklep z bielizną korygującą oraz ubraniami dla puszystych. Idąc dalej stworzyłam stronę i sklep o charakterystyce sportowej (nabyłam umiejętności instruktorskie by pracować z ludźmi w sporcie). W wyniku nieoczekiwanych zdarzeń losowych raz kolejny zmieniłam kierunek swoich działań. Nie o to chodzi, że się nudzę – po prostu dostosowuję się co uważam za pozytywną cechę. Obecnie zajmuję się wyłącznie pisaniem oferując swoją wiedzę, doświadczenie oraz intuicję.

Dlaczego copywriter i dlaczego pisanie

Kiedyś miałam wiele wątpliwości, nie doceniałam swojego pióra pisząc do szuflady lub na blogach incognito. Z natury jestem poszukiwaczem, zadaję dużo pytań i lubię drążyć. Pasjonuję się psychologią, informatyką, kocham niezależność! Podobno miewam lekkie pióro i cięty język. Pomaga głowa pełna pomysłów, które sukcesywnie realizuję. Na co dzień jestem mamą dwójki dzieci – jeden urwis właśnie mnie terroryzuje kasując tekst 😉

Jak pracuję?

Będąc całościowo skupiona na projekcie. Tworzę w zaciszu domowym na spokojnie, bez pośpiechu. Dzięki temu mogę bardziej skupić się na potrzebach Klienta i przede wszystkim czuć satysfakcję z pisanych treści. Do pracy wykorzystuję sprawdzone narzędzia – od słowników, po różne programy pomagające w SEO. Radzę sobie z Photoshopem, kodem HTML, różnej maści CMS. Analizuję budowę strony, słowa kluczowe, robię research konkurencji. Śledzę trendy, cały czas ulepszam swój warsztat poszukując kursów, książek i ciekawych porad w zakresie pisania.

Mam misję!

Chcę wiedzieć więcej i więcej. Nie dlatego, że kieruje mną wygórowana ambicja ale po prostu to lubię. Jestem ciekawa wielu zjawisk, rzeczy, sposobu działania i przyczyn zaistniałych sytuacji. Przekłada się to na moją pracę, ponieważ analizuję na bieżąco swoje umiejętności i wyciągam wnioski, nanoszę poprawki i dopisuję kolejne wytyczne jakimi chcę się kierować w tworzeniu. Moja lista pozycji do przeczytania oraz zapisanych linków rośnie każdego dnia. 

W to wierzę!

Wierzę, że dobrze zaprojektowana strona oraz przemyślany Content potrafią rozkochać w sobie Google. Wiarę moją opieram na tym, co widzę w statystykach i danych. Ale przecież dane budują sami ludzie – to do ludzi należy pisać, to z ludźmi należy nawiązać odpowiednią relację. Bo to właśnie ta relacja przekłada się na dobre wyniki naszej witryny.